داستان های خانوم x

آخرین نظرات گزاشته شده
  • ۱۱ تیر ۹۸، ۱۲:۱۸ - ماهی کوچولوی قرمز
  • ۱۵ ارديبهشت ۹۸، ۱۷:۳۴ - پریسا سادات ..
    :)))

درخواست کمک...

شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۱۱ ب.ظ

سلام .وقت بخیر ...امیدوارم همگی تا این لحظه،لحظات شیرین زیادی رو پشت سر گزرونده باشین وسال جدید خیلی بهتر وبا حال خوبیای بیشتری براتون آرزو میکنم و اینکه امیدوارم تمام چیزایی که امسال نتونستیم بهشون برسیم انشالله سال دیگه با تلاشا وپشت وکارای بیشتری  بتونیم بهشون برسیم .خلاصه از اینا که بگزریم میرسیم به اینکه فک نمیکنم هیچ آدم عاقلی قبل از چهارشنبه سوری عیدو بهتون تبریک گفته باشه پس خوشحال میشم اولین دیونه ای باشم که سال جدیدو بهتون تبریک میگم.

داشتن هدف،امید،صبر،دلخوشی،روزای خوش و در آخر پول،آرزوهایی که من تو سال جدید برا تک تک دنبال کننده های وبلاگم دارم.

وچقدر من خوشحال میشم اگه بتونم توی مسابقه وبلاگ نویسی مقام بیارم.

وچقدر عالی میشه اگه شما،دوستان گل ودنبال کننده های عزیز تورسیدن به این موفقیت کمکم کنید

این آدرس من تو بلاگفا هست :kamabiii.blogfa.com

اگه قدم رنجه کنین وتشریف بیارین به وبلاگ که آدرسشم نوشتم بی نهایت ازتون ممنون میشم واونایی که وبلاگای پربازدیدی دارند اگه لطف کنند آدرس وبلاگی که گفتم رو پیوند کنند که نور الانور میشه ...

در کل از اونایی که این پست رو جدی میگرند وکمکم میکنند بی نهایت مچکرم...واگه برعکس این اتفاق هم بیوفته درکتون میکنم...شاید اونقدر مهم نیستم که بخواین کمکم کنین ودل نگرانی من براتون اهمیتی نداره...



    ۲
  • ۹۷/۱۲/۲۵
  • khanom x ...

نظرات  (۳)

سلام.
چگونه میتوان در مسابقات وبلاگ نویسی شرکت کرد؟
...
ممنونم.
پاسخ:
من ازطریق مدرسه شرکت کردم
نتیجه گیری از شیرینی آدامس‌ها واقعا جالب بود. ممنون.
پاسخ:
ومتقابلا ممنون بخاطر وقتی که برای خوندن مطلب گزاشتید...
قالب های جدید بیان بلاگ رسید !!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">